Hööks rutiga ridbyxor!

menar du dom som finns i blått och brunt?
Jag provade sånna på hööks när jag var där och dom var verkligen SUPERSKÖNA och superstretch men jag köpte dom inte då dom var så jäkla höga?!!!!!!!!!!

Gick ju liksom upp till brösten, nej inte så långt men väldigt höga och obekväma i midjan?

Oooh dom var snygga!
Men det ska vara hög midja, det ska dressyrryttare ha ;)

Hvis det er disse du tenker på, så kan jeg si at jeg har den blå. Synes passformen for min del var bra. Liker høyt liv. Vil si de er normale i størrelsen jeg da. Kjøpte samme størrelse som jeg vanligvis bruker i andre bukser. Men kan jo variere fra person til person.

Litt dumt det ikke er helskinn, men helskinnbuksene på Hööks er jo ikke noe bra uannsett (iallfall ikke de jeg har erfaring med. De uten skinn har jeg god erfaring med..).

Men dom är extremt höga alltså?
Jag skulle vilja ha ett par för man lär ju vänja sig efter ett tag, men väldigt obehagligt i början... Kändes lite som att dra upp långkalsongerna så som man brukar skoja ni vet... hehe :p

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har Hööks meshkavaj Jamilla? Hur är den i kvalitet? Sann i storleken? Hur ser den ut i verkligheten?
Svar
5
· Visningar
481
Senast: ascha
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
214
Senast: aglaonema
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 426
Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
164
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka