Hööks nya bruna flatback!

WBanna

Trådstartare
Är det någon som har hunnit se/prova den? Den heter CH Trevor Flatback och kostar 3 999 kr. Tycker den ser snygg ut på bilden, men hur är den i verkligheten? Tyvärr hade dom ingen sån sadel hemma på Hööks här i Västerås än.

Ah, vicken tur du sa det- var på full fart opp til hooks i morgon bitti- da får man kanskje ringe først da :eek:

Tror inte att Hööks har fått in den ännu. Såg ingen när jag var i Borås för ett par dagar sedan i alla fall.

Sv: Hööks nya bruna flatback!

Köpte ett par stigläder av samma fabrikat för ett tag sedan och har använt dom 1 gång
och för någon dag sedan ramlade niten med loggan på av på ena lädret :crazy:

MVH/ Stefan

Senast ändrad av en moderator:

Sista jag var på Hööks i Kungens kurva hade dom den iallafall :)

men tänkte dock inte på att pilla på den då jag inte va ute efter sadel :smirk:

Typiskt! Stockholmare ska alltid vara först med allt! :mad: ;)

Hööks i Borås och Uddevalla (som ligger någorlunda nära mig) får inte in sadeln förrän i oktober! Borås kunde möjligen få in någon sadel i mitten av september men det var inte säkert. :crazy:

Så jag får vänta ett tag till innan jag kan undersöka CH-sadlarna.

Hööks huvudlager kommer att få in sadeln den 15e september och några dagar efter det så ska de finnas i butikerna :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Hermelin
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 990
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka