Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har hunnit se/prova den? Den heter CH Trevor Flatback och kostar 3 999 kr. Tycker den ser snygg ut på bilden, men hur är den i verkligheten? Tyvärr hade dom ingen sån sadel hemma på Hööks här i Västerås än.
Köpte ett par stigläder av samma fabrikat för ett tag sedan och har använt dom 1 gång
och för någon dag sedan ramlade niten med loggan på av på ena lädret
Typiskt! Stockholmare ska alltid vara först med allt!
Hööks i Borås och Uddevalla (som ligger någorlunda nära mig) får inte in sadeln förrän i oktober! Borås kunde möjligen få in någon sadel i mitten av september men det var inte säkert.
Så jag får vänta ett tag till innan jag kan undersöka CH-sadlarna.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.