Hööks höga vita benskydd

linzan

Trådstartare
Nån som har de höga vita benskydden från hööks?
Isåfall är dom bra och är dom värda priset? (399)

Om du menar damaskerna så har jag dom. Jättebra sitter dom på mitt sto men vita var dom bara första dagen.... det hjälper inte att tvätta dom för det går liksom inte bort. Det blir repor i materialet /skinnet...

okej, va synd....men jag behöver nåt som ger stöd för hon är lite klumpig :D
Men färgen är ju inte hela världen, huvudsaken är ju att de funkar!

Menade du verkligen damaskerna? Inte de andra vita som man typ använder som stöd istället för att linda benet? Tycker att de är snygga i katalogen men blev lite besviken när jag tittade på de i verkligheten. Har dock inte provat själv.

Jag har två par som är som de som mirage menar, men jag har inte köpt dem på Hööks. Hittade dem på Eko för typ 250:-/par... (Blå till färgen.) De har varit bättre än jag förväntat mig.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
284
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka