Hööks helskodda ridbyxor

J

jeslin

Är dom bra eller?
Jag menar dom med artikelnr 10701 eller kanske 10673.

Povade 10701 för nån vecka sen för att jag tyckte d blå va SÅÅÅ läckra, men GUD så obekväma!
grenen satt en dm nedanför "musen" och världens häng i röven blev det. Kunde knappt röra mig, och skulle absolut inte kunna rida i dom.
Så dom skulle jag INTE rekomendera till nån...

Tacka vet jag mina gamla från b*rjes :banana:

Har inte med den ursprungliga tråden att göra, men undrar vilken modell du har på dina börjes ridbyxor?

Själv har jag är inne på mitt tredje par roping country byxor som jag gillar skarpt! Har inte haft några helskodda hittills dock, utan det har endast blivit tygskodda. Men de är jätte bekväma och sköna att ha på sig. Rel. billiga också. RCW byxorna finns väl med clarinoskoning också tror jag. Kolla in www.erikshastshop.com (el. testa .nu el. .se)
så tror jag att de finns med där.

Har inte med den ursprungliga tråden att göra, men undrar vilken modell du har på dina börjes ridbyxor?

dom heter "Piaff full seat" tror jag, hittar dom inte på hemsidan tyvärr...
har kanske utgått.. :(
underbara e dom i alla fall!! :love:

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 740
Senast: Squie
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur