Honrado VII

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
Han är jättefin! Hans ägarinna tränar på samma ställe där jag rider! Jätteläcker med sina höga benrörelser! Verkar dessutom mycket trevlig i skallen! Tävlas i dressyr och det går bättre och bättre, placeringar i LA har han tror jag!

Sv: Re: Honrado VII

Han står i mitt stall, vill du veta något så är det bara att fråga! :)

För övrigt är han en jättetrevlig hingst. :D

Sv: Honrado VII

Hej

Jag kan svara på frågor om Honrado - det är jag som äger honom. Jag heter Lotta Ingvarsdotter och åkte ned till spanien 2002 och köpte denna vackra häst efter att tittat på massor av hästar. Han är 161 cm och mörkbrun. Han är nu 8 år och har fått sin första kull föl ett undan PRE, ett undan fullblod, han har betäckt 4 ston i år. Just nu tävlas han på LA5-medelsvår nivå med gott reultat=placeringar.
Det är en snäll och trevlig hingst som är otroligt samarbetsvillig och intelligent. Han kan vara lite het och otålig ibland. MYCKET behaglig och skön att rida och har goda gångarter med plus för traven. Han är en gentleman vid betäckning.
Gå gärna in på www.swedishprehorses.se där kan du se bilder på honom samt fölet Belleza -05 u Illiada

Vänligen Lotta

Sv: Honrado VII

Hur gick det för honom på utställningen i Johannesberg i helgen? Alla resultaten har inte kommit upp än.

Sv: Re: Honrado VII

Men vilken gammal tråd...

Tack för all info, men fölungen har redan ploppat ut...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 447
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring