Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han är jättefin! Hans ägarinna tränar på samma ställe där jag rider! Jätteläcker med sina höga benrörelser! Verkar dessutom mycket trevlig i skallen! Tävlas i dressyr och det går bättre och bättre, placeringar i LA har han tror jag!
Jag kan svara på frågor om Honrado - det är jag som äger honom. Jag heter Lotta Ingvarsdotter och åkte ned till spanien 2002 och köpte denna vackra häst efter att tittat på massor av hästar. Han är 161 cm och mörkbrun. Han är nu 8 år och har fått sin första kull föl ett undan PRE, ett undan fullblod, han har betäckt 4 ston i år. Just nu tävlas han på LA5-medelsvår nivå med gott reultat=placeringar.
Det är en snäll och trevlig hingst som är otroligt samarbetsvillig och intelligent. Han kan vara lite het och otålig ibland. MYCKET behaglig och skön att rida och har goda gångarter med plus för traven. Han är en gentleman vid betäckning.
Gå gärna in på www.swedishprehorses.se där kan du se bilder på honom samt fölet Belleza -05 u Illiada
Trädgård & Växter Tyvärr har jag ingen sån att skylla på. Det skulle vara om sambon har lagt sig på alla fyra och börjat gnaga på dem, men det tvivlar jag på
Hundavel & Ras Varulven hade ju en första ägare som var polis och hade en schäfer privat innan hon köpte honom. Hennes kollegor på hundenheten talade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.