Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har själv Caisas och är nöjd med dem. De från Hööks som jag hållt på med har så himla korta snören att det är jättesvårt att knyta till ordentligt.
Jag tycker min häst är ganska brutal när han äter och det dönar i hela stallet men nätet håller bra. Det man ska tänka på är att fästa upp nätet löst så det rör sig mycket när hästen äter. Tror det är bättre beskrivet på Caisas hemsida.
var får du tag i containernäten?Jag har de från Hööks. De har överlevt hela säsongen (använda i ett år ungefär nu). Inga som helst problem. Jag förstärkte upphängningsöglorna, i förebyggande syfte, i vintras.
Jag har även några nät som jag sytt till själv av containernät. De har varit med i snart tre år och håller fortfarande.
Eller ja, det ena har gått sönder. Men det var inte hästarnas fel, det var jag som råkade klippa i det när jag skulle klippa sönder ett täcke..
Samtliga av mina nät har misshandlats av en minst sagt glupsk ponny, känd som Traktorn och Dammsugaren. De flesta har dessutom utsatts för flera andra hästar av varierande matgladhet och brutalitet.