hon dricker jättemkt.

astronaut

Trådstartare
Hamstern har druckit jättemkt idag, fyllt på vattenskålen 2 ggr redan o nu e den tom igen. Vet ej o man ska ställa in mer vatten för tillfället, eller om man gör det så kommer hon ju säkert dricka mer igen.

Är det farligt för en hamster o dricka sådär jättemkt på en dag? :confused:

Sv: hon dricker jättemkt.

Har hon druckit ur skålen så fyll på igen. Låt henne inte vara utan vatten. Det behöver inte betyda något särskilt att hamstern dricker mycket på en gång, men den kan också vara sjuk. Hur gammal är hon? Är hon pigg för övrigt?

Min hamster kan gå i dagar utan att dricka knappt någonting, sen plötsligt så dricker hon upp hela flaskan på en natt...

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: Castellini
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 377
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 689
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Senskada pga spark
  • Skadade hästar och konvalescenter