holländska hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mizz_perfect
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 121
M

mizz_perfect

har funderingar på att köpa ett holländskt sto efter Pedro.
Någon som vet något om denna hingst, hur han ser ut, vad han lämnat och vad han har gjort?

Sv: holländska hingstar

Det finns ett flertal holländska hingstar som heter PEDRO. har du någon mer info?

inte ang pedro.. bör vara svart.:idea:

finns det någon sida man kan söka på? hittade en sida där morfar ahoy fanns med men ingen predro

halvblod

hittade bara massa info om new forest när jag sökte.:(

Japp, det finns en gdk NF-hingst i Danmark som heter Pedro NFH 104, han är svart och född i Holland. :)

Hlsn Helena

tack för all hjälp ni som svarat!

om det blir köp av stoet så lär ju det stå fullständig stam i passet och på så sätt lättare att få fram vilken pedro hingst som är pappan!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 678
Senast: Nikan
·
Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 807
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka