Hoforsrapport?

P

Picasso

Någon som varit där och vet hur det varit med tävlingarna (brukar ju vara trevligt...), banorna och hur det gått, inte minst i EM-kvalsklassen?

min typ bästa kompis va 4a i EM kvalet =) debuten i msva! så jävla kul!! :banana: å så vann hon på storhästen oxå! andra starten i Lätt! hehe fett bra :) kul för henne! hihi!
casper vann!

Själv bor jag då i hofors och var med och hjälpte till under tävlingarna! Resultaten hittar du på www.hofors-rs.com under tävlingar tror ja, om dom inte tagit bort dom! Jag själv gillar vår terrängbana väldigt mkt, även om jag shälv aldrig tävlar fälttävlan. Sen vet jag ej vad andra tycker... :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
134
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
92
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar