Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån mer än jag som ska dit? Nån som ställer ut? Vilken/vilka råttor isf?
Jag ska ställa ut Sivert, Frasse och Diva jag iaf Första råttutställningen, kulkul!
Har ingen råtta som jag kan ställa för tillfället. Kan ju inte gärna komma me Greta (siames honan som ska ha bebisar ) hon ser ut som en boll,
Hanarna har ehm. blivit liite för tjocka.. Sen så är det ju en bit att åka oxå..
Nu är jag ju inte aktiv utställare länge, det var nog fem-sex år sedan jag ställde ut sist.
Har en liten kul historia från en av mina utställningar.
Hade med mig rätt många tottor. bl a Mickie, honom hittade jag i en djuraffär och blev tokförälskad i hans udda teckning. svart/vit var han, snygg hooded luva, prickig på magen och ett mycket märkligt obestämbart mönster på rygg och sidor. Han fick ett HP med sig hem. "utställningens mest feltecknade råtta"
Avis på er som har tamråttor, när jag hade det så var det åtminstone ibland utställningar i Göteborg nära mej, utställningar med gerbiler är det visst bara i Stockholmstrakten, det är alldeles för långt för oss....
Jag hade blivit medlem och ställt ut för längesen om det var mer sånt här uppe. Men det är också mest i stockholm Nu är det som tur är en grupp människor på zoonen som ville ha en inofficiell här uppe så det gick att fixa...
Samma här. Jag får åka bil tiiidigt för att komma till Hofors... Vore kul med något lite närmare iaf, åtminstone så det finns något inom dalarna också. Typ Borlänge DÅ hade iaf jag haft nära
Vore ju en klar fördel om medlemmar lite längre norrut engagerade sig mer för att ordna utställningar. Hade själv gärna gjort det om jag varit medlem och vetat lite mer Fast jag vet inte ens hur råttorna ska förberedas så... Bara bad, svanstvätt och kloklippning
jag får väl börja tjata om att dom ska ha utställningar här uppe oxå..
Jag brukar bara bada dom, tvätta svansen och klippa klorna.
hade velat ställa den honan jag tog hem från jobbet, men hon e inte reggad än
Mina två pojkar som ska vara med är inte heller reggade, bara tösen. Sån tur att det är inofficiell Men jag har iofs tänkt bli medlem och regga resten av råttorna på plats om det blir pengar över, måste ha pengar till råttmat för tre månader också =/
Men perfekt, nu när Sivert har blivit pappa. Så kan jag skriva med i annonsen sen vad domaren tycker om honom, samma sak med Diva som är halvsyster till Lolita (mamman) om det skulle ha betydelse
Jepp Gav egen blandning förut, av Zoomans fullkostblandning som bas och cornflakes, knäckebröd med råg, jordnötter med skal, bananchips, rostat ris mm iblandat. Men nu provar jag nytt och billigare, en kaninblandning som innehåller det mesta redan Så får se om den är bra, annars ska jag gå tillbaka till gamla blandningen Vad får dina?
aha mina får lite varierat. Jag kan ju blanda hux flux hur jag själv vil på jobbet, men oftast brukar det vara Crispy Lux som bas och sen jordnötter, äppelkuber,majs och ärt flakes, havre, vete, solrosfrön mm. Sen får dom ju knäckebröd, sallad, gurka, rostat ris mm
Ok Brukade alltid ha Zooman som bas men resten blev lite varierande Men tänkte att jag ska försöka byta, förut gick det på typ 200:-/månad beroende på vad som var slut och nu bara 50 kr för två månader Plus vissa tillägg då, försöker experimentera lite med vad som blir bäst Synd att det måste in i frysen innan de kan käka bara, har fått in malar från den maten när jag hade marsvin
Jo precis... Och nu är man ju pank tre månader framåt, alltid bra att kunna spara. Fungerat bra hittills iaf, har använt det i en månad nu
Japp malar, så det blir storstädning, torkning, dammsugning och skit varje dag nu Menmen, råttorna uppskattar nog att maten flyger till de själv Haha så söta, man kan se de hoppa upp i luften och ta sig en förbiflygande mal ibland Synd att de oftast missar bara
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.