Hö analys

Rotterö

Trådstartare
Jag skall skicka in analys på hö för första gången.
Jaq undrar om man betalar per häst. eller för paket man skickar in.
Eller kostar hela analysen man gör ett pris.
318 - skall det kosta

Sv: Hö analys

Du betalar för analysen. Oavsett hur många djur som ska utfodras. 318:- Det låter billigt. Vad får du för det?

Ja det är
Närings mässig analys för häst på hö318 -
inte mögel bakterier mm
PÅ analycen

Det står inte på papprena. Men det är det säkert. Det brukar väl alltid komma till

Det verkar bara vara MJ/Smb.rp till det priset. Jag har en analys från Analycen, visserligen 2 år gammal, men där kostar en fullständig analys på hö 649:- inkls moms.

Kollade upp analyspriser förra veckan och den analys som du begärt kan bara vara för MJ/Smrp. Ville man göra för mineraler så var det ytterligare en analys man skulle välja till. För en "fullständig" analys skulle det gå på runt 500 kr exkl moms, så det är allt som Mynta2 skriver.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
404
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar