martha

Trådstartare
Cat.jpg

Sv: hmmmmm...

en nakenkatt verkar det som :crazy:
Vad får folk saker ifrån......FINNS det såna här??

Har aldrig sett något liknande. Frågan är VARFÖR hon gör som hon gör med kattstackarn. Hon ser ju dessutom rätt nöjd ut. Sjukt!

Nakenkatter är inte speciellt ovanliga i Sverige idag, även om det är en av de mindre raserna. Frågan är varför en kattdomare behandlar en katt på det där sättet? Hade det varit min katt hade jag nitat människan....

Sådär kan man göra med min ena kattgubbe utan att han bryr sig - han har ungefär sådär mycket överflödig hud också. Men den där katten ser ju inte så himla nöjd ut :crazy:

Hmmm, men vad är vitsen med att föda upp en naken katt?????? Nu tror jag ju inte att din kisse är naken :D

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 273
Senast: ameo
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 053
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka