P
Piffelina
Min kropp lever sitt eget liv nu... Det har den gjort i 1.5 vecka. Jag slutade med mina p-piller för ca 3.5 månader sedan då vi vill ha barn. Jag har haft min mens två ggr efter det och när jag åt mina p-piller så hade jag lite blödning emellanåt, alltid med 29 dagar emellan. Nu har min kropp spökat för mig i 1.5 vecka. Brösten ömma o stora och mensvärk, men ingen mens
Jag känner ju min kropp så att jag borde haft min mens för en vecka sedan pga hur den reagerar. Så kan det vara så att jag är gravid. På mödravården fanns det ingen att fråga förrän på måndag igen när de har telefontid.
Funderar på att köpa ett gravtest men jag vet inte om det skulle kunna visa något redan? Är det någon som har nån bra förklaring till detta???
Är jag gravid är det ju suuuuuper
Jag känner ju min kropp så att jag borde haft min mens för en vecka sedan pga hur den reagerar. Så kan det vara så att jag är gravid. På mödravården fanns det ingen att fråga förrän på måndag igen när de har telefontid.
Funderar på att köpa ett gravtest men jag vet inte om det skulle kunna visa något redan? Är det någon som har nån bra förklaring till detta???
Är jag gravid är det ju suuuuuper