Hjulfråga

Sv: Hjulfråga

Vad har du för rockard?

det finns ju moppe/mCHjul, eller rspeedcartshjul från en travshop, eller oxå beställer man hjul från en som tillverkar vagnar själv. då kan du få bra hjul som håller, med fasta ekrar och hårdgummi eller luftgummihjul. de kostar ca 1000-2000kr/styck.

20x3/4 tum, ser ut som mountainbikehjul ungefär, problemet är, om man köper cykelhjul, så sitter där ett nav, men jag vill ha hjul med ett hål i mitten. Bor i närheten av Gävle.

Senast ändrad av en moderator:

Tack för tipset snigelfarmor. Jag ska genast kolla in stall berg.:)

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
382
Senast: tott
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 603
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka