Hjortens lab...

F

fälttävlansnörd

Hur länge har ni fått vänta på analysen från dem efter att ni skickat iväg blanketten?

Sv: Hjortens lab...

fälttävlansnörd skrev:
Hur länge har ni fått vänta på analysen från dem efter att ni skickat iväg blanketten?

Dom fick mitt prov på onsdag och jag fick deras svar på tisdag, så under en vecka.

Tog en vecka från att jag skickat in tills jag fick svar.

För mig tog det en dryg vecka. Det hade tydligen nåt att göra med vilken veckodag det kommer in tror jag...

De här må låta virrigt, men skickar det analysen tillsammans med "inbetalningsblankett", eller måste man först betala och sen kmr analysen hem i brevlådan? *hej jag heter pucko i förnamn :smirk: *

Liknande trådar

Hästvård Nu drar det ihop sig till Träckprov. Det finns många Lab att välja på. Jag önskar Ackrediterat lab registrerat i Swedac. Hittat ett än...
Svar
9
· Visningar
839
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
896
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 273
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar