E

_Erik_

Nu när RHC är över så får vi väl snacka om nästa stora tävling i Hjo.
Någon som skall dit som tävlande eller kanske publik?!?!?!

Jag kan räcka upp handen för tävlande ...;)

Sv: Hjo ko

Jag ska dit som publik och hästskötare och hejaklack.
Förhoppningsvis alla dagarna men det är lite osäkert än.

Mina vänner ska deltaga i Teampenning, teamsorting, ev. nån ridklass .

Jag ska för första året under alla år åka dit som åskådare och inte funktionär... Det kommer kännas hel konstigt. men någon gång måste vara den första :)

Jag och min sambo kommer att vara där hela helgen! Egentligen skulle jag ha tävlat men lilla damen är inte färdig för det ännu.. Men vi förutsätter att vi kommer ha superskoj ändå!

jag ska tävla i team penning och team sorting i alla fall ev barrel race!
Ska bli roligt men har någon mer sett vilken trist propp de är till sm?de ä inte ide att åka dit en gång!
Inte ts eller herd work eller nåt sånt

Sorry, men Herdwork är en träningsklass och har aldrig varit med på SM, Team Sorting är så ny att WRAS inte har tagit med den i regelboken än, så det är inte heller någon SM gren.

loppan skrev:
jag ska tävla i team penning och team sorting i alla fall ev barrel race!
Ska bli roligt men har någon mer sett vilken trist propp de är till sm?de ä inte ide att åka dit en gång!
Inte ts eller herd work eller nåt sånt

Jag som rider ridgrenarna mest är väldigt nöjd med SM proppen... :angel: :D
/Erik;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
764
Senast: Badger
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 283
Senast: Cambrie
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 076
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?