M

mo0n

Jag känner det att, jag hinner inte träna min häst, målet är att hon ska komma till start, men vad gör man om man inte har tid? Har lagt ut annons men ingen är intresserad? Jag känner snart att jag ger upp,, Vad ska jag göra några tips ?

Jag kör intervaller, banan, backe, kontitions träning med henne,
men så fort jag tänker typ start/kval/provlopp, då äre alltid något som spökar, det är allt från mugg, till hälta,
Sist var för drygt en månad sen, nog med hennes ben, nog med ALLT,
Så en dag skulle jag köra intervaller, och hon kunde inte trava rent, aningen föll hon i galopp eller så sprang hon inte alls,
så när jag kom in, så upptäckte jag Mugg, och inte den snällare sorten utan mugg upp till kotan, (inte så konstigt att hon ville springa)
Men varför hade jag inte sett det dagen innan , det kan väl inte ba komma ba så där.. hur mkt som helst ??

Ge mej tips, hur gör jag ?

Sv: Hjälp

Kan det ha varit en allergisk reaktion på något? Foderbyte? Vad som helst....

Sv: Hjälp

näe hon äter precis som alltid, men tänker jag:

a men på lörda ska hon ut i ett provlopp

ja under lördagen är hon halt, underkvällen har hon inte ett fel,, typ så,,

Det är alltid något,,

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: NilHe
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 734
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka