T

Teja

Jag gillar att hoppa men jag gillar inte riktigt att landa :crazy:
Jag gillar inte att "fara neråt" annars heller :(

Till och med om jag ser på TV och nån hoppar långt neråt så börjar det kittlas i magen så där obehagligt :confused:

Har nån nått tipps på hur jag ska göra?

Sv: Hjälp?!

Jag har absolut ingen aning ;S om man inte gillar det så kanske man inte ska hålla på med hoppning? kanske inte så högt i alla fall. Det är bara att gilla läget :D

Men du kan ju inte tyvärr hoppa utan att landa. Så antingen fortsätter du hoppa och accepterar att du måste landa eller så slutar du hoppa.

Du får gå över till fälttävlan och bara hoppa upphopp, sen får du lyfta ner hästen med lyftkran ;):banana:

Nej, men träna på låga hinder, där det inte ens märks att man landar, så höjer du saaakta sakta.

Du får gå över till fälttävlan och bara hoppa upphopp, sen får du lyfta ner hästen med lyftkran ;):banana:

Nej, men träna på låga hinder, där det inte ens märks att man landar, så höjer du saaakta sakta.
.......

Tack :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Otherside
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka