D

_Duett_

hejsan !

är det någon som kan tala om för mig hur högt Lätt&debutant är för d-ponny i fälttävlan? och är det någon som vet något bra sommarläger i fälttävlan med egen häst? Helst i skåne.:)

Sv: Hjälp

Deb: Ca 75cm i banhoppning och 70 i terräng
Lätt Ca 95cm i banhoppning och 90 i terräng

Deb är väl 70 i båda och Lätt 90 i båda?
Anne Persson har bra läger på somrarna, dock bor hon i Halland. men det är värt att åka;)

Deb är väl 70 i båda och Lätt 90 i båda?
Anne Persson har bra läger på somrarna, dock bor hon i Halland. men det är värt att åka;)

Kan inte vara helt säker men tror att det brukar vara ca 5cm högre i banhoppning då det är viktigt att ekipaget verkligen klarar av höjden innan de ger sig ut i terrängen..

MovieStar har rätt

Än så länge (ändring på gång 2008)

Okej tack så mycket. Har anne persson någon hemsida?;)

Beror på vart du bor. Men i norr finns Hofors,i Stockholm Stora Wäsby, Katrineholm stall Nilslund alla dom har har bra tränare. Det finns säkert fler som jag inte känner till.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 725
Senast: Häst_
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka