E
Eclipse
jag har ett halvblodssto som jag har, hon står tsm med en annan stor häst+ en liten shettis. vi har förut provat ge dom hösilage såhär på vintern, men nu är de så att mitt sto blir så fruktansvärt lös i magen att jag måste tvätta henne nästan varje dag, det "knorrar" även mkt i magen på henne, tror oxå hon får ont i magen av de eftersom hon var ovanligt grinig. vi har diskuterat mkt om de men och till slut fick ja "ägaren" till den andra hästen att gå med på att sluta ge, de blev då bättre efter några dagar. de var ngn månad sedan, nu är mitt problem att hon tänker ställa in en hel boll i hagen till dom!! de kan man ju bara inte göra med tanke på att dom inte är vana den maten heller, dom måste ju vänjas!
är oxå rädd att lillponnyn ska få fång, sedan min gamla ponny dog av det, just för att han fick smaka lite av en sådan boll! förlåter aldrig mej sj. men måste få hjälp med argument till detta
är oxå rädd att lillponnyn ska få fång, sedan min gamla ponny dog av det, just för att han fick smaka lite av en sådan boll! förlåter aldrig mej sj. men måste få hjälp med argument till detta