hjälp!!!!!

S

snuffan

Jag måste antagligen sälja min 3 åring,han går inte ihop med mina ston,då han får övertaget så blir han jättestökig,nu går han på ett annat ställe men jag hinner inte mä honom då,ja vill inte sälja men det går inte ha honom hemma heller har försökt lägga ut honom på foder men ingen verkar intreserad, har en tjej som vill köpa honom men hon bor i kalmar jag bor i jönköping.Börjar få lite ångest va ska ja göra:cry: :(

Sv: hjälp!!!!!

Ka du inte ha honom i en egen hage sidan om stona till att börja med? Släpp sedan över ett sto i taget, så bör det inte vara något problem. har du precis köpt honom? isåfall kan det vara att de gör upp om rangordningen i hagen, står de brevid varandra i stallet eller går de bara ihop på dagen?

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 658
Senast: Lavinia
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 201
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 394
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II