M

MitzyNikita

Jag tror jag blir knäpp.
Har haft min valack i 14 år (han är 17) och han har alltid varit supergo att hantera men dock väldigt knepig att rida. Men nu får jag inte röra bakbenen han bara sparkar efter mig och ibland träffar han.
Framhovarna går fint att lyfta men det räcker jag närmar mig bakhovarna så börjar han kicka i luften.
Hjälp`! jag måste få lyfta dom så jag kan rengöra och smörja juh.. blir så lessen. Igår satte han fast mig genom att klämma mig mellan honom och stoet...

Sv: Hjälp!

Det låter som om det skulle kunna vara smärta inblandad. Låt en veterinär titta på honom.

Marita

Sv: Hjälp!

Ja, han kan ju ha ont i bakbenen. Låt en veterinär kolla honom. verkar knepigt. :crazy:

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 754
Hästhantering Hej. Jag har en supertrevlig 2,5 åring hemma som jag haft i ca 2 veckor. Han kom direkt från bete när jag fick honom och har varit...
Svar
17
· Visningar
5 479
Senast: tara
·
Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 292
Senast: Jealle
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 769
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama