YaHilweh Trådstartare 26 Jun 2005 #1 Jag ska tävla nu ihelgen, och jag måste veta om man får tävla hoppning (på ponny) med ett KOMBINERAT HAKKAMORE BETT dvs, ett hakkamore med bett... Skulle behöva ett svar omgående.
Jag ska tävla nu ihelgen, och jag måste veta om man får tävla hoppning (på ponny) med ett KOMBINERAT HAKKAMORE BETT dvs, ett hakkamore med bett... Skulle behöva ett svar omgående.
YaHilweh Trådstartare 26 Jun 2005 #3 Sv: Hjälp! Okej du har inget annat tips på bett? behöver nått lite skarpare och så jhue. men inte ett pessoa för dte trivs han inte all smed.
Sv: Hjälp! Okej du har inget annat tips på bett? behöver nått lite skarpare och så jhue. men inte ett pessoa för dte trivs han inte all smed.
T tant agda 26 Jun 2005 #4 Sv: Hjälp! på ponny får man ha pessoa, pelham och jaktkandar med tyglen i stora ringen...de e de skarpare bett man får tävla på. och ponnyhack åxå
Sv: Hjälp! på ponny får man ha pessoa, pelham och jaktkandar med tyglen i stora ringen...de e de skarpare bett man får tävla på. och ponnyhack åxå
R Roccopower 27 Jun 2005 #6 Sv: Hjälp! man får bara tävla på delat pelham, eller rak gummistång, men om du rider på komb hakamore nu, varför inte testa ett vanligt då? : )
Sv: Hjälp! man får bara tävla på delat pelham, eller rak gummistång, men om du rider på komb hakamore nu, varför inte testa ett vanligt då? : )