W

Warhammer

Jag ska anmäla mej till en tävling men jag fattar inte detta?? :(
Det står så här....

Klass 6 Lätt B Hoppning i 2 faser A0+A0/A (70+50)/60:-
Rosett, plakett och premie (400-300-200-övr.plac.120)

Men jag har aldrig varit med om att det står så (70+50)/60:-
det brukar stå så här ungefär (120+0)/60:-......tror jag :D

Är det någon skillnad?? :confused:

Sv: HjÄlp!!

Förr va de så iaf att om de stod (70+50)/60 så betyder det att du om du rider avdelning A skall betala 70 kr nu och 50 på tävlingsplatsen. Men om du rider unghäst skall det betalas 60 kr nu.. (in på PG /BG nr alltså)

70 är anmälningsavgiften.
50 är startavgift
60 är avgiften för att starta i avd B

Oftast betalar du in 70 kr på postgiro/bankgiro (likaså med avgiften för avd B) och 50 kr på plats. Men det finns alla varianter. Det ska stå i proppen och är det inte tydligt är det bara att ringa till den arrangerande klubben.

Ja.. det positiva e dock att du ofta slipper betala den om du skulle stryka dej..

Lägg ihop summorna så är det ofta vad du brukar betala på en tävling..

om du startar så ja, stryker du dig slipper du oftast betala startavgiften. Alltså kostar klassen 120 kr att tävla i.

Asså jag är lite seg men måste jag betala staravgift oxå utöver klassen som kostar 120:- ??
Tack så mkt för hjälpen :)

Liknande trådar

Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 064
Senast: fio
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 687
Senast: kryddelydd
·
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 470
Senast: Ewelina02
·
Hoppning Hej! :D Jag ska på långfredagen tävla med en ridskoleponny:D detta blir min första lokala tävling. Men behöver hjälp med vad lite...
Svar
7
· Visningar
3 517
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka