M

miss_willow

Nu har ponnyns ägare slarvat bort det nyaste vaccinationsintyget där det är bevisat att han fick vaccin i november. Vi ska tävla på söndag och jag vet inte vad jag ska göra...
Måste de grundvaccinera igen!? Eller kan man ringa veterinären och visa kvitto så kan hon skriva ett nytt intyg?
Sitter här å gråter nästan för jag vet inte vad jag ska göra..

Om man ringer vet så har de kanske kvar uppgifterna... i denna datorålder så sparas det mesta... så ring dem å fråga!
Lycka till!

okej, jag ringde nyss för jag fick de tipset av en annan också ! Hon skulle komma till vårat stall och skriva ett nytt.. inga problem sa hon. Gratis desutom. så nu kan jag tävla på söndag! Jag spricker av glädje!

kan inte vetrinären fixa till de får ni nog vaccinera igen,ring och fråga vet-de borde ju ha kolla på reglerna

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar