Hjälp!!!!

ufot

Trådstartare
För ett par månader sen tvingades jag omplacera mina två katter (renrasiga norska skogkatter). Jag var mycket noga med vars de hamnade (trodde jag). Tog reda på hur de skulle få det, var mycket noga med att skriva kontrakt där både mina och den nya ägarens alla uppgifter stog. Jag tog även själigt betalt för dem, skänkte alltså inte bort dem.

Idag fick jag ett mejl från katternas uppfödare att hon sett dem på blocket kort tid efter att de fått ett nytt hem. Den jag sålde katterna till kommer inte ens ihåg vad köparen hette :crazy:

Jag har pratat med den som köpte katterna av mig, men ingen respons. Hon har ingen som helst aning om vem som köpte katterna, vars de är eller hur de har det :cry::crazy::eek:

Jag är orolig för den ena katten då hon har dålig mage och bara tål en sorts mat. jag vill väldigt gärna komma i kontakt med den som köpte henne. Någon som vet hur jag kan gå till väga?

Jag har googlat namnet, id-nummret, reg.num. Hittar ingenting. Sverak är kollat. Hittar ingenting. jag känner mig helt förtvivlad.

Hjälp mig någon.
 
Sv: Hjälp!!!!

Finns det verkligen inga kattmänniskor i Finnspång?

Ena katten är som sagt hittad, men var finns den andra?
 
Sv: Hjälp!!!!

Jag kan tyvärr inte hjälpa dej. Tycker bara att det är för sorligt när människor gör på detta viset!

Själv har vi övertaget 2 katter vars barn visade sej vara allergisk. Jag skulle ju ALDRIG i min vildaste fantasi kunna sälja dessa katter vidare!

Hoppas verkligen att du hittar den andra kissen!
 

Liknande trådar

A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 365
Senast: MissFideli
·
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
P
Övr. Katt Wie! Idag kommer en till cornish till hem till mig på prov :) Som sällskap till det lilla svarta monstret.. Det jag vet är att det...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt Behöver väl mest skriva av mig.. men skulle också vilja höra er åsikt förståss... Jag har haft min bondkatthona sen liten (fött upp...
Svar
12
· Visningar
1 668
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp