Hjälp vad kan det vara?

annie_cool

Trådstartare
Hej sedan igår runt 17 tiden så har jag känt mig yr och illamående vågar inte att mat det går bra med Kvarg men har ingen aptit för annat jag vet dock inte vad det kan vara med ska till läkaren i morgon ska få tid vi ska kolla blodtrycket det kan vara för lågt eller för högt det får vi se. jag få korta stunder en blackout då det blir svart för ögonen och är nära att svimma men sen åter får jag medvetande igen, Så vad kan det vara ?

Jepp. Har haft flera kollegor som haft influensa med yrsel o illamående, trötthet. Alltså inte maginfluensa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 728
Senast: soom
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 137
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama