S
sussa
Jag är totalt rådlös . fick tillbaka min häst från Fodervärden för en vecka sedan o det är INTE min häst som kommit tillbaka. Jag fattar ingenting, Hon är så arg, o bits o slår med framhovarna när man borstar henne på bogen o mellan frambenen. Hon är totalt Galen, hon har alltid varit lugn vid uppstallning o älskat o njutit när man borstat henne ÖVERALLT, men nu är hon som förbytt. Till råga på allt så hade hon några sår på magen o bogen, ser faktiskt ut som mugg. Jag ringde förra fodervärden men har inte fått ngt svar. Ändå så har jag besiktningspappret på henne att allt vad ok när de kom hem med henne. Vad gör man????. Hon blir kanon stressad o kickar o Bits efter oss när vi ska försöka rykta henne vid bogen o mellan frambenen, Vi får va två när vi tvättar rent. Har känt små knölar av ngt slag, som fett knölar el ngt liknande mellan frambenen.
Är det ngn som känner igen detta problem. Alltså en häst som varit lugnet själv o beter sig på detta galna vis måste ju ha väldans ont. Hon kan väl inte reagera så stark om hon bara är sur o blir irriterad. Omställningen kan ju naturligvis göra sitt att hon kommit hem efter 1 år, men hon regerar ju endast på dessa ställen som vi tar på, inte ngn annanstans. Jag är helt uppgiven
Är det ngn som känner igen detta problem. Alltså en häst som varit lugnet själv o beter sig på detta galna vis måste ju ha väldans ont. Hon kan väl inte reagera så stark om hon bara är sur o blir irriterad. Omställningen kan ju naturligvis göra sitt att hon kommit hem efter 1 år, men hon regerar ju endast på dessa ställen som vi tar på, inte ngn annanstans. Jag är helt uppgiven