hjälp-språngrulla

Dilli_Blue

Trådstartare
Jag ha lagt in mitt sto på språngrullan o valt hingst o allt, betalat sto avg.
Men nu undrar jag om man kan ångra sig, alltså ej betäcka i år?? Tacksam för svar.

Sv: hjälp-språngrulla

Du kan ångra dig. Du får då när säsongen är över ansöka om att få tillbaka den inbetalda avgiften.

okey tack för svar, då är de bara att ringa stationen igen o säga att jag återkommer till våren....

Stoavgiften har väl inget med seminstationen att göra, utan där är det nog ASVH du får höra av dig till.

Du borde ha fått ett kvitto på stoavgiften, på det står det ett telefonnummer, så enklast borde vara att ringa dem och höra.
(046-646 50)

Har du varit på stationen med ditt sto eller var du bara anmäld på språngrulla?

/Malin

Så länge inte stationen har godkänt att du ska komma ska det, vad jag fattade av sidan, kunna gå att radera sin anmälan.

Dock hade stationen godkänt min anmälan men jag ha pratat med stationen o sagt att jag ej kommer.

Du kan själv plocka bort anmälan till stationen om du inte har valt hingst.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 626
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka