Hjälp!! Snälla

E

EmeelieeS

upptäckte att min häst har en kula som typ flyter runt under hans hals precis under huvudet är det något farligt??:confused::cry::(

Sv: Hjälp!! Snälla

Min förra ponny fick en sommar fettknölar, en ovanför manken som man kunde flytta från ena sidan till den andra, och en vid bringan som gick flytta på. Detta var helt ofarligt och försvann under vintern och kom aldrig tillbaka.

tack gode gud för det :bow: nu är jag lättad trode det var något farligt som att vi var tvungna att avliva min häst tuur tack så mycket :bow::bow::bow:

Min har också så. Blev livrädd när jag upptäckte det, men sen såg jag att hon hade likadant på andra sidan halsen, så det är nåt som ska vara där. Några fettknölar har hon aldrig haft så det är inget sånt heller.

min förra häst hade det för många årsedan, tillslut stor som en tennisboll så vi tog henne till veterinären och de satte drenage(stavas?) som hon hade i två tre veckor, och sen var det klart!

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: Fiorano
·
Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: lundsbo
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
332
Senast: Raderad medlem 148240
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka