hjälp snabt

vinkelina

Trådstartare
kan nån hjälpa mig. Lång historia kort: hade stopp i avloppet på wc. De har har vari här och fixa upp det medans jag varit på jobb. Vatten på hela golvet så klart. De har använt nått medel att lösa upp proppen med, burken fanns kvar.

MEN de har lämnat upp wc dörren så katterna har sluppit in dit. Vad är risken för att de fått i sig av medlet? är ju säker utblandat med vattnet på golvet? Vad bör jag göra. De verkar inte vara nått fel på dem nu i alla fall
 
Sv: hjälp snabt

Ring Giftinformationen och fråga. Har du burken kvar så borde de kunna kolla det snabbt och lätt! :)
 
Sv: hjälp snabt

Kolla burken och ring en veterinär. Det finns risk att det kan vara frätande.
 
Sv: hjälp snabt

Har du inte fått tag på hantverkarna och talat om det olämpliga att dels lämna vatten på golvet och dels att inte informera om eventuella medel de använt.
Annars håller jag med om att kontakta giftinformationen om vad som kan finnas i medlet.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 534
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 786
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 326
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp