ÅDI
Trådstartare
När jag skulle ta in min häst som går på sommarbete ikväll såg jag att hon var jättesvullen över ganaschen på höger sida, det känns som det kan vara bukspottkörteln kanske, hon har något som ser ut som nässelutslag på högra bogen också. annars är hon jättepigg och det är inget fel på allmäntillståndet eller andningen men jag tar tempen för säkerhets skull och då visar det sig att hon har 40,2 grader!!!
Ingen hosta eller snuva och hon försöker äta allt hon kommer över. Veterinären är på väg men hade massor fall före så han kommer inte förren tidigast tre timmar!! kan det vara nån allargisk reaktion? men då borde hon väl vara svullen på båda sidorna?? Måste springa ut och se hur hon mår, nervöst...
Ingen hosta eller snuva och hon försöker äta allt hon kommer över. Veterinären är på väg men hade massor fall före så han kommer inte förren tidigast tre timmar!! kan det vara nån allargisk reaktion? men då borde hon väl vara svullen på båda sidorna?? Måste springa ut och se hur hon mår, nervöst...