mazurka
Trådstartare
Hej!
Jag har lyckats göra ett rejält felköp av ridkläder, köpta på Horze internetbutik.
När jag då idag packade ner allt i en kartong och fyllde i retursedeln enligt instruktioner som följde med försändelsen och gick iväg till posten blev det stopp. Det gick inte att skicka paket till adressen (som angivits i instruktionerna) då det var en postbox, enligt kassörskan(som först ringde ett par samtal). Posten hänvisade till företaget som gett mig fel instruktioner!
Hjälp, vad gör jag nu? Jag vill verkligen skicka tillbaka allt! Har någon varit med om samma sak och löst det? Jag har mejlat företaget men ej fått svar ännu!
Jag har lyckats göra ett rejält felköp av ridkläder, köpta på Horze internetbutik.
När jag då idag packade ner allt i en kartong och fyllde i retursedeln enligt instruktioner som följde med försändelsen och gick iväg till posten blev det stopp. Det gick inte att skicka paket till adressen (som angivits i instruktionerna) då det var en postbox, enligt kassörskan(som först ringde ett par samtal). Posten hänvisade till företaget som gett mig fel instruktioner!
Hjälp, vad gör jag nu? Jag vill verkligen skicka tillbaka allt! Har någon varit med om samma sak och löst det? Jag har mejlat företaget men ej fått svar ännu!