Hjälp! Returnera varor köpta på nätet!

mazurka

Trådstartare
Hej!

Jag har lyckats göra ett rejält felköp av ridkläder, köpta på Horze internetbutik.
När jag då idag packade ner allt i en kartong och fyllde i retursedeln enligt instruktioner som följde med försändelsen och gick iväg till posten blev det stopp. Det gick inte att skicka paket till adressen (som angivits i instruktionerna) då det var en postbox, enligt kassörskan(som först ringde ett par samtal). Posten hänvisade till företaget som gett mig fel instruktioner!

Hjälp, vad gör jag nu? Jag vill verkligen skicka tillbaka allt! Har någon varit med om samma sak och löst det? Jag har mejlat företaget men ej fått svar ännu!
 
Sv: Hjälp! Returnera varor köpta på nätet!

Ja, jag får göra det men har svårt att ringa under dagen. De har telefontid till kl 16:30. Jag har mejlat och hoppas att de svarar mig så fort som möjligt.
 
Sv: Hjälp! Returnera varor köpta på nätet!

Jag hade precis samma problem. Ring dom så mailar de över rätt adress och en retursedel (eller vad det heter) som du skriver ut och sätter på paketet.
 
Sv: Hjälp! Returnera varor köpta på nätet!

Om du skickar som företagspaket ska det delas ut och det är svårt till box
 
Sv: Hjälp! Returnera varor köpta på nätet!

Jag hade precis samma problem. Ring dom så mailar de över rätt adress och en retursedel (eller vad det heter) som du skriver ut och sätter på paketet.

Okej vad skönt att höra, då kanske det löser sig. Jag har som sagt svårt att ringa under dagtid men de kanske svarar samma via mejlen!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp