Hjälp!! Öroninflammation??

hanny

Trådstartare
Hej!
Upptäckte precis att min kanin satt och skakade mycket på huvudet. Jag lyfte på örat och vilken stank!!! Jag är inte känslig för dofter, men detta var brutalt!! Varig var han också, liksom rinner ut gulgrönt var... Verkar pigg och nöjd annars och helt som vanligt. Någon som varit med om detta innan? Hur länge kan man avvakta (röd dag imorgon) eller ska jag ringa "akuten"?

Tacksam för hjälp!!

hanny

Sv: Hjälp!! Öroninflammation??

Vet en hund som stank något förjävligt ur öronen, påminde lite om ostbågar (gillar inte ostbågar..). Har för mig det inte var öroninflammation, och att det var något hunden var på behandling av vet. för. Dock är jag inte alls säker.
Skulle genast ta till vet. iallafall.

Sv: Hjälp!! Öroninflammation??

Hej!
Lille kaninen har nog ont i örat nu. Sitter med det nästan rakt ut... Ringde till jouren och de trodde att det var öroninflammation också. Ska till vet i morgon så de får titta på det. Till och med min katt är brydd över kaninen, han sitter hela tiden brevid honom och håller sällskap.

Ha det bra!
hanny

Liknande trådar

Hundhälsa Vet inte hur många gånger jag varit hos veterinären med min "gammelman" de senaste två åren,knölar på kroppen har vi varit in för 2-3...
Svar
14
· Visningar
4 570
Senast: Fibusen
·
M
Hundhälsa Hejsan alla! Ja, nu börjar jag bli lite orolig. Allt började i söndagskväll. Han bajsade normalt på f.m och åt normalt men framåt...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund :crazy: stackars liten e helt förstörd. kan dra lite historia så ni vet vad som kan ha påverkat honom. igår var vi ute å åkte skoter...
2
Svar
26
· Visningar
2 510
Senast: puff93
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 384
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V