hjälp önskas!

Intractable

Trådstartare
hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten

det jag söker är sidor med någotsånär färska siffror som visar omsättningen inom galopp- respektive travsporten i USA.
skulle vara evigt tacksam om någon mer välbevandrad än jag ville hjälpa mig att dryga ut sommarkassan.:p

Sv: hjälp önskas!

Här kan det finnas info om omsättningen på trav i alla fall. Om inte annat kan man ju skriva dit och fråga. :)

http://www.ustrotting.com/usta/ustahome.cfm

Omsättning heter i alla fall turnover på engelska, så man kan söka runt lite på google på "turnover" och "harness racing" (trav) så hittar man nog lite (hittade i Australien på en gång i alla fall).

Det är spelomsättning du menar, eller hur? :)

Lycka till!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 874
Senast: skuggi
·
Övr. Grenar hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten det jag söker är...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Evny
·
B
Utrustning Kimblewick, pelham, fullcheek, kandar, postkandar, jaktkandar, gagbett ... Det finns mängder av olika bett och hävstångsbett, och det...
Svar
9
· Visningar
1 487
Senast: Belleriet
·
K
Hästmänniskan Hej! Undrar om någon på detta forum kan hjälpa mig med råd om vad jag skall göra. Jag är 28 år gammal och har sedan ett och ett halvt...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Senast: Sorg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar