hjälp önskas!

Intractable

Trådstartare
hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten

det jag söker är sidor med någotsånär färska siffror som visar omsättningen inom galopp- respektive travsporten i USA.
skulle vara evigt tacksam om någon mer välbevandrad än jag ville hjälpa mig att dryga ut sommarkassan.:p

Sv: hjälp önskas!

Vad går vadet ut på? Har det att göra med att galoppen är större än travet i usa?

Sådant ställer man ju alltid upp på… Heheh

Skall googla lite, men känner tyvärr inte till någon sida så här på rak arm…

just att galoppen är större än travet omsättningsmässig.
är ju iofs säker på min sak, men behöver bevis svart på vitt för att övertyga min tvivlande kamrat.:smirk:

Ska kolla runt lite ar ju i californien nu sa det ska vall ga att ta reda pa! Men sag sa har att galoppen ar garanterat storre i USA an travet... Ska se om jag hittar lite siffror at dig.. I galoppen iaf sa spelas det for runt miljonen eller mer svenska kronor i bara vinnare och plats i val fyllda lopp...

Vet inte om det racker med att jag skriver det men har pratat med folk och alla sager att travet ar "on the way out" dvs nastan obefintligt... finns typ bara i 3-4 delstated eller natt sant.... sa ja galoppen ar MKT storre an travet...

Liknande trådar

Trav hamnade i en vadslagning under midsommar, och söker nu febrilt efter belägg för min sida för att kamma hem vinsten det jag söker är...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Indyhope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka