Hjälp, ojämna hovar!

Sv: Hjälp, ojämna hovar!

Tillhör du dom som på morgonen står i badrummet, tittar sig i spegeln och konstaterar att fan jag e ju fortfarande skitsnygg :love::bow:

Byt optiker,,, ;):rofl:

Nej Coari, jag en av dom som är tacksom om det finns non golv när jag gå upp på morgon.:bump:
Enda spegel jag har är den i hästens öga :eek:

Byt optik i jules ;)

Sv: Hjälp, ojämna hovar!

Men herregud! Varför är alla så otrevliga? Om ni nu anser att Sthu har lagt sitt inlägg i fel tråd så kan man ju faktiskt säga det snällt! Om nu TS anser det som ett påhopp så ska hon nog fundera på vad som är viktigt här i livet...

Det är inte alltid så lätt att göra rätt i denna bukediktatur. Lägger man inte i fel tråd så är det fel kategori, typ...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 497
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka