Hjälp, ojämna hovar!

Sv: Hjälp, ojämna hovar!

Tillhör du dom som på morgonen står i badrummet, tittar sig i spegeln och konstaterar att fan jag e ju fortfarande skitsnygg :love::bow:

Byt optiker,,, ;):rofl:

Nej Coari, jag en av dom som är tacksom om det finns non golv när jag gå upp på morgon.:bump:
Enda spegel jag har är den i hästens öga :eek:

Byt optik i jules ;)

Sv: Hjälp, ojämna hovar!

Men herregud! Varför är alla så otrevliga? Om ni nu anser att Sthu har lagt sitt inlägg i fel tråd så kan man ju faktiskt säga det snällt! Om nu TS anser det som ett påhopp så ska hon nog fundera på vad som är viktigt här i livet...

Det är inte alltid så lätt att göra rätt i denna bukediktatur. Lägger man inte i fel tråd så är det fel kategori, typ...

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 975
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter... 2
Svar
23
· Visningar
2 250
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 803
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka