Hjälp-och det fort...

åke

Trådstartare
När jag skall logga in på min hemsida så kommer det upp att - du måste tillåta cookis i din webläsare för att få tillgång till denna sida.. Vad har hänt? Jag har intr gjort några ändringar alls barabrensat cookis. Kan någon hjälpa mig? Snälla. :love:

Sv: Hjälp-och det fort...

Jag har ju den sidan som start sida, nu är det samma sak på den andra datorn med. Om jag skriver i adressen så funkar det.

Ingen aning (inte så bra på datorer)
Men jag kan bara meddela att när jag försöker gå in på din hemsida så händer samma sak. :(

Precis som meddelandet säger så behöver du aktivera cookies för sidan och det är just pga att du har raderat cookiesarna. Sidan hittar inga gamla cookies från sidan på din dator.

Nu kan jag klicka på min profil och gå direkt till min hemsida??? Jag fattar inget....

Nu kan jag klicka på min profil och gå direkt till min hemsida??? Jag fattar inget....
Jo men samma sak kommer hända när du rensar cookies nästa gång, därför kan du gå in på Verktyg|Internet-alternativ...|Sekretess|Platser och sen skriva in zoomin.se och sen Tillåt, så slipper du den rutan igen.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 440
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka