Hjälp mig!

horselove

Trådstartare
Jag är (som alltid :o) ute precis i sista minuten. Håller på och ordnar grejer till morgondagens utställning. Vad får man absolut inte glömma?

- Vacc.intyg och andra papper som nr.lapp
- Utställningskoppel, vanliga kopplet
- Borste till hunden
- Bur att ligga i
- Vatten till hunden och oss
- Mat till hunden
- Stolar till oss
Vad mer?

Och sen, bedömningarna börjar 09.00 och min vovve går som nr 55 i ringen, när bör man senast vara där?

Senast ändrad:
Sv: Hjälp mig!

Har du valp eller? I annat fall behöver du knappast mat till hunden...

Det tar troligen ca två timmar innan ni får komma in i ringen så före halv elva torde det knappast vara nödvändigt att komma. Om ni inte vill vara där långt i förväg för att vänja hunden eller så.

Om du har en hund med skägg så ta med en trasa så att du kan torka det om det är blött innan du ska in i ringen.

Lite gott godis att ha i ringen brukar jag ha med. Annars inget annat än de du redan har på listan.

Lycka till!

Liknande trådar

Hundhälsa Kort sammanfattat så blev vovven dålig i somras. Hon började klia sig som en galning och ena ögat började svullna upp. Vi åkte till...
Svar
18
· Visningar
3 663
Hundhälsa Hej, Kan börja med att säga att vi har varit hos veterinär idag. I fredags så låg jag och vovven i soffan och tittade på tv (hunden...
Svar
9
· Visningar
2 946
Senast: rotterod
·
Hundhälsa Min hund fick ett ganska djupt skärsår i veckan. huden hade fläkt upp sig med hudflikar, men det var inte jättestort, 2 cm i längd...
Svar
12
· Visningar
3 599
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
2 900
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Senast tagna bilden XVI