Hjälp mig

Molntuss

Trådstartare
Jag har en stor klump i magen och är verkligen sjukt frustrerad.
Min laptop (1 månad gammal) startar, men skärmen är svart.
Har försökt koppla in min systers skärm, men det var ingen skillnad. Skärmen gick direkt till viloläge (?). Kopplade in skärmen i min systers laptop också, och då fungerade den.

Just nu rasslar den en del och "ding"ade precis. Har ingen aning om vad den håller på med :confused: skärmen är fortfarande svart, men i ren frustration tryckte jag på en del knappar så jag kanske råkade starta igång någonting o.O

Jag kan ingenting om datorer, inte min syster heller. Pappa kan inte titta på den förrän tidigast imorgon eftermiddag och jag behöver den egentligen imorgon bitti >.< har en del skoluppgifter på den som jag hade tänkt jobba med nu ikväll, men det verkar ju rätt kört.

Vet någon någonting jag kan testa för att få den att fungera igen? Eller kan jag inte göra någonting, utan måste lämna in den?

Sv: Hjälp mig

Har pratat med min pappa nu och kommit fram till att vi lämnar in den imorgon.
Känns så surt att det hände precis inför skolstart dock >.<

Sv: Hjälp mig

Grafikkortet har kanske en psykos? Fast för att fixa det måste man i alla fall lämna in datorn om man nu inte vill byta det på egen hand i och för sig.

Liknande trådar

IT & mobiler Plötsligt vägrar laptopen starta korrekt. Man hör att hårddisken går igång som den ska, men skärmen förblir svart och det piper tre...
Svar
10
· Visningar
1 245
Senast: Riley
·
IT & mobiler Jag har panik nu. För en stund sedan skulle jag sätta igång min laptop från viloläge, min ingenting hände. Fick inte igång den på något...
Svar
6
· Visningar
2 980
Senast: Stalker
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Vi har problem med våra Fd inhyrnader. När dom flyttade till oss påpekade vi att vi ej hade något elagrigat till hagen då...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 399
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Vi har två datorer. En laptop som alltid har krånglat och nu är hos datordoktorn för den stänger av sig hela tiden. Den andra är en...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka