SkorpSmulan
Trådstartare
Ja det var det jag tänkte, att led eller laser kanske kan hjälpa till. Hoppas det löser sig iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har inte ont alls - han haltar visserligen lite men det är ju inte så konstigt när man har tre stift rakt igenom muskulaturen. Hade han haft ont hade saken varit i ett helt annat läge. Han fick såret ordentligt rengjort och rakat runt så det blir lättare för oss att hålla honom ren. Det soppar ju en hel del men det är helt i sin ordning iom stiften genom musklerna.
Det känns förjäkligt om vi ska behöva amputera benet eftersom cirkulationen i resten av benet funkar finfint
Nu ligger han i sin bur och surar - jag har haft besök av stor hund och då måste huset kattsäkras
@SkorpSmulan
Han har fått en egen tråd
Läkningen går ganska dåligt pga infektion i stiften på ena sidan. Men på andra sidan har det gått lite bättre. Planen nu är att han ska operaras på tisdag igen. Om benet är tillräckligt bra så kommer han få en ny intern platta som är längre och den ska stabilisera vid höften. Sen så ska han få benmärg transplanterad dit från ett friskt ben och det ska hjälpa till att läka. Hela tiden ska han stå på antibiotika för att få bukt med infektionen. Om benet ser för risigt ut när de öppnar honom så kommer benet att amputeras.
Jag hoppas att detta kommer att göra susen.