Hjälp mig spåna efter hingst!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare flickancarra
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hjälp mig spåna efter hingst!

svarar alla:

tack så mycket för fina bilder! Då finns det alltså små hingstar där ute. Det gäller bara att hitta rätt storlek och hyfsat rätt färg... Imorgon ska jag åka och hälsa på en hingst och se hur han är i humöret...

Hittade bara en gammal sida från minibo, som jag minns att jag kollat för länge sen..Vet du någon sida som är mer aktuell så får du gärna pma mig. Den som verkar nyare som jag hittar funkar inte ..

Deras hemsida är inte uppdateras på lääänge..
De hade problem med webmastern eller vad det var..

Jag rekomenderar dig att slå en pling till dem!
Jätte trevliga och kan inte de hjälpa dig, vet Richard garanterat
om någon som kan, han har läskigt stor koll på alla småhästar i sverige..

Hej igen! HAr inte varit inne på länge.. SOm sakt min lillasysters ponny är ju prickig. Hon kanske ska betäckas i sommar med Broomells Dholpin´s majsetic. Jag ville gärna lägga upp en bild på min syrras ponny men hur gör man?

Min lillasysters ponny är också prikig och vi letade hingst till henne sommaren 2008 och hittade en brittish spotted pony hingst men tyvär blev hon aldrig brunstig :(
Den söta lilla hingsten heter Broomells Dolphin´s Majestic. Han är jätte fin prikig hingst! :D Han är typ 120 - 127 i manken! :)

åh, majestic ska jag provrida nåndag nästa vecka :D

Liknande trådar

Avel Har 2 ston hemma med väldigt olika modell på. Ett halvblod som är väldigt liten 155. Hon är efter Alexon D. ue Good Furtune-Imperator...
Svar
12
· Visningar
1 657
Senast: ameo
·
Avel Hej, Jag har ett sto som efter en olycka ev kommer betäckas. Eftersom det inte var planerat iår behöver jag gärna lite tips och...
Svar
7
· Visningar
2 182
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315
Avel Hej alla Bukefalosar! Har bestämt mig för att betäcka mitt underbara sto, men jag har ingen aning om med vilken hingst!?!?!? Hon...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: ElleJL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka