Hjälp mig! okunskap!

derficutly

Trådstartare
Jag har en alldeles underbar 3årig fullblods kille som jag gärna vill köra in! Mest för skojs skull och för att han ska få lite omväxlande arbete.. nu till problemet! Jag vet ingenting om körning! Jag har tömkört honom och han är inte alls bakskygg utan lugn och snäll, kan svänga och stanna när jag går bakom. Nästa steg? Jag förstår att jag behöver hjälp, vart hittar jag det? Jag bor i jönköpings trakten. En så simpel sak som att hitta en sele som passar? Alla tips önskas! /derficutly

Sv: Hjälp mig! okunskap!

Kontakta Jönköpings kusksällskap!! Där får du all hjälp du kan få!

gå in på kuskringen.nu och leta i ditt distrikt efter Gunilla Granberg. Hon är grenledare och vet om det finns en kurs för dig och din häst.

Liknande trådar

M
Träning Nu får ni hjälpa mig tänka. Jag har stött på lite trassel i ridningen och jag kommer inte riktigt på vad jag ska göra. När jag sitter...
2
Svar
38
· Visningar
4 204
Senast: mackan
·
Körning Hejsan! Jag har en fullblod/halvblods valack på 5 år som jag har haft sedan i december. Vi tränar och tycker väl att hoppning är...
Svar
3
· Visningar
2 233
Senast: Nielaa
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 781
Senast: ainasoja
·
N
Träning Hej alla! Provar att skriva om mitt problem här för att se om någon känner igen sig i och kan hjälpa mig! Har ett sto på 5 år med...
Svar
19
· Visningar
1 946
Senast: noreen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv