Hjälp mig med namn!

M

Maaaadde____

Nu är det så att jag ska köpa en kanin.
En hona, inte en hane som jag skulle ha förut.
Men jag vet inte vad den ska heta!
Nån som har några förslag?;)

Kraam!

Sv: Hjälp mig med namn!

Jaa!de va faktiskt rätt bra namn!Tack så mkt!:)

Nova säger jag här också, har blivit toookkär i det namnet så min lilla kisse ska få heta det :love:

Jaha, har faktiskt aldrig hört någon människa heta det.
Men det är ju superfint :D

Ska få hem min lilla hona om 3-4 veckor, vet inte riktigt vad hon ska heta heller. Än så länge heter hon lille Plutt :p
Har hettat det nu i 3 veckor så, blir nog det sen med...

Har haft en som hette Nicke nyfiken, för att han var något fuktansvärt nyfiken och skulle va med överallt.
Har en som heter Sally, efter den där förvirrade bibliotekarien med egen TV-serie. Bara för att min mamma tyckte hon såg så dum/rolig ut med ett öra upp och ett hängande.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix