Hjälp mig med färgen!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Axxxxa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 632
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Axxxxa

Hej! Jag är inte så duktig på färger men väldigt nyfiken!
Jag ska betäcka mitt mörkbruna sto med en skimmel nu till våren. Vad kan avkomman bli för färg?? Hur stor är chansen att den blir skimmel??
Mitt sto har bara mörkbruna eller bruna förfäder i sitt led, hingsten vet jag inte så mycket men tror att hans pappa är skimmel oxå!:confused:

Sv: Hjälp mig med färgen!!

Det finns en tråd där vi samlar alla dessa färgfrågor. Du hade hittat den om du hade börjat med att läsa den uppdaterade regeltråden som finns nålad här överst innan du skrev din fråga ;). Läs där nu och klicka på länken i den tråden - och ställ din fråga där! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 179
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 191
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 309
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka