Hjälp mig med Bluetooth installation

goamarie

Trådstartare
Jag har köpt en sån där blå sak man sätter in i datorn med förlängningssladd.... i min mobil har jag lyckats lägga till platsen VARDAGSRUMMET. Men hur gör mans en för att föra över filer från mobben till datorn??
man vilj ju frigöra minne i telefonen för att kunna filma mera och ta mera kort!
iofs har jag en K700i och jag har 23 Mb ledigt men... inte meningen att allt ska ligga där! tänk om mobben blir stulen? då fösvinner alla mina fina bilder på vovven som numera inte finns!

så kan nån vänlig själ hjälpa mig??

Mvh Marie
 
Sv: Hjälp mig med Bluetooth installation

Jag har en W800i och där följde det med en programvara och även en sladd, om jag kör över blåtand så hittar telefonen sin egen programvara som jag har i datorn så det står nere i högra hörnet, typ "ny enhet funnen". Sen går jag in i ikonen som heter W800i och där kan jag se på datorn vad som finns i telefonen och sen är det bara att spara som vilken fil som helst.

Det borde vara något liknande för dig, kolla hemsidan om inte programvaran går att ladda ner. Vad det gäller själva blåtandsöverföringen så är det din dator som ska känna att telefonen finns där när du ställer in telefonen på blåtand som du hittar under "inställningar", "kommunikation".
 
Sv: Hjälp mig med Bluetooth installation

mobilen hittar datorn (VARDAGSRUMMET) men datorn hittar inte mobilen.... hur gör jag i datorn för att hitta den?
jag vet inte riktigt var jag ska leta.... lägga till ny programmvara???
 
Sv: Hjälp mig med Bluetooth installation

jag vet inte riktigt hur jag lyckades.... med d gick bra nu.... på nåt sätt fick jag upp bilder som jag tagit med mobben in i datorn.

hoppas jag kommer ihåg hur man gör till nästa gång
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp