Hjälp mig att pimpa ridhuset!

via

Trådstartare
Jag tänkte plasta in bilder som passar till bokstäverna i ridhuset, med tema klassisk dressyr. Tex Capriole vid C osv. Jag har dock stora problem att hitta en bild att ha vid A.
Min tanke var att ha en bild på en Arrete (halt). Alla bilder är tecknade, i svatvitt. Det verkar dock inte finnas några "klassiska" bilder på halter.. Är det någon av er som vet var det kan finnas en tecknad bild på en bra halt, eller som har ett annat förslag på vad jag ska ha vid A?

Övriga bilder som jag har tänkt mig är:
C Capriole
A Arrete
H Hög pesade
M Mezair
E Ehrengranath (En bild på den mekaniska hästen har jag.)
B Ballotade
K Karusell
F Fillis

Kommer ni på bättre förslag är jag tacksam!!:bow:
Kom igen nu, och hjälp mig att pimpa ridhuset!:D

Sv: Hjälp mig att pimpa ridhuset!

Ja kör på Arreté:) men vad är E,F och K? Jag kommer inte på nått annat på H.. för annars brukar man väl säga sträckt Pesade..
Har tyvärr ingen aning vart man kan hitta en bild på en klassisk halt? men jag ska kolla runt lite:)

Men annars verkligen en bra ide! Har du eget ridhus?
Det kommer nog bli jättefint.. och jag hoppas såklart man får se bilderna:angel: :)

Vet inte vad du har för stil på de andra bilderna, men nog måste det väl kunna gå att googla fram en lämplig halt? Här kommer ett förslag.

Kan du inte lägga in de andra bilderna så vi får se?

Den bilden hittade jag också. Stilmässigt passar den bra, men jag hade hellre haft en som stod med bakbenen i samma kommun.:)
Tack för assistans!

Ja, jag har eget ridhus.
Kan lägga ut lite bilder senare. Ska bara natta barn och hästar först.

Jag har en jättefin bild på halt på en tysk kakburk här hemma.. Skimmel ca 1700-tal tror jag. Kan försöka knäppa ett kort och maila dig kanske?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka