Hjälp mej!

A

Amy_Lee

Är det nån som vet hur man avslutar sitt medlemsskap här? Eller om man över huvud taget kan det..? Jag skulle bli glad för svar, för jag vill stänga ner min sida så jag kan göra en ny.

Mvh: Cecilia :confused:

Sv: Hjälp mej!

hmm det undrar jag med egentligen!? (inte för att jag ska stänga ner min användare,men ändå,bra att veta)

Tror nog att man får höra av sig till Administratören Gunnar och fråga..

Man kan inte själv avsluta sin användare. Man kan höra av sig till Gunnar och så kan han besluta. Men man ska väl ha ett bra skäl.... Annars så startar man en ny, på en ny mailadress, och slutar använda den första, så försvinner den efter ett år.

okej, tack så mycket för hjälpen. Då får jag väl göra en ny och sluta använda den gammla :crazy: Då gäller det bara att göra en till hotmail också :angel:

Mvh: Cecilia

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 495
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30