Hjälp med val av Kennel namn !

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Flo-Jo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 973
F

Flo-Jo

Har funderat ett tga på att investera ett kennelnamn.
Inga planer på några valpar under en längre tid.

Tänkte ändå börja någonstanns så att säga.

Gick in på FCI och till min förvåning(NOT) SÅ ÄR ALLA MINA PLANERADE NAMN UPPTAGNA-

Har alltid velat ha Peeka boo eller On the Rocks de va också upptaget Cubone var också upptaget..

Någon som har ett bra namn som passar inom grupp 5 vill säga Siberian husky/Pomeranian..
Min fundering var faktiskt Flojo men sambon gillade inte!

Vet att ni är bra på hundnamn så snääälla hjälp mig med lite bra Kennel namn :idea:

Sv: Hjälp med val av Kennel namn !

:idea:struta i vad sambon gillar, det är ju du som ska ha namnet med dig resten av livet.;)

Det är skitsvårt att komma på nåt bra, jag hade ett rent helvete.. och är inte nöjd alls egentligen, men strunt samma....
I ett annat liv kanske jag blir nöjd..

Jag får nog ta och lyssna lite på honom=)

Vad heter du?

Mitt kennelnamn har jag tagit delar av mitt flickefternamn och mitt andra namn.
Men jag vet hur svårt det är, men har en kompis med fulll av ideer, så hon fick i uppdrag att komma på namn åt mig :)

Mitt första alternatv fick jag godkänt :D

Min kopmis mamma hade också svåra problem att komma på något namn, de hon ville ha var upptagna, så hon valde ett namn som var titel på en bok hon tyckte om, om jag inte minns helt fel.

Ingen som har några heta tips?

:D

Jag funderade också en hel del på vilket kennelnamn jag skulle ha, men det slutade med att jag gick in som delägare i min mammas kennel istället. Slapp tänka på namn, plus att namnet redan är inarbetat i de kretsarna ;)

Jättesvårt att komma med tips... Du kan inte slå ihop ditt och sambons namn och få fram ngt bra? Eller ditt namn baklänges (beroende på vad du heter :D)? Övriga intressen som kan ge tips på namn?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Tillbaka