hJÄLP MED STALLRITNING!

S

Smaragd

Om allt går som vi hoppas så köper vi en gård innom snar framtid:banana:
Mycket slit och jobb kommer det att bli men förhoppningsvis är det värt det!!
På gården ligger en befintlig ladugård om 7*15m+en del som kommer att bli spån och övr. förvaring.
Vill nu väldigt gjärna ha hjälp och tipps på olika lösningar i stallet.
Har inte i huvudet hur dörrar och fönster sitter men är igentligen inte så viktigt heller då vi förmodligen kommer att flytta på dem ändå.
Kraven jag har då:angel:
3st boxar på 3,5*4 eller 3,5*3,5 och en b-cponny box väl tilltagen!
Sadelkammare på minst 12kvm foderrum och helst en spolspilta samt en gång med en bredd på ca2,5m
Så gnu gga nu era energiknölar för jag har kört fast!

Sv: hJÄLP MED STALLRITNING!

Snabb-gjorde en nu, är lite trött och har säkert missförstått nåt.

Gjorde så gott jag kunde,
men lätt var det inte...

Nere i vänstra hörnet så är det en avlång sadelkammare och ett litet foderrum för kraftfoder etc.

Spolspilta mitt emot en box...

14626462.jpg

Liknande trådar

Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 506
Senast: Angel
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: Zamira
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska förmodligen inom några år ta över mina föräldrars ena gård, och funderar för fullt på vilken verksamhet man skulle kunna ha...
Svar
11
· Visningar
2 146
Senast: WBanna
·
Anläggning Vi har i dagarna äntligen köpt oss en egen hästgård :love: Vi flyttar in i mitten av december. Idag finns det ett "tillfälligt" stall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
20 993
Senast: Catrool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar